Μ. Ρεπούση: Δεν κατεδαφίζεις κάτι που έχεις για να δημιουργήσεις κάτι που δεν γνωρίζεις

Στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση επί της αρχής και των άρθρων του σ/ν του Υπ. Παιδείας «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και άλλες διατάξεις».

01/08/2012

Κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και άλλες διατάξεις» στην Ολομέλεια της Βουλής η Εισηγήτρια και Υπεύθυνη Παιδείας της ΚΟ της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση, μεταξύ άλλων δήλωσε:

«…οι αλλαγές που άλλαξαν τη φυσιογνωμία των μεγάλων πανεπιστημίων του δυτικού κόσμου υπήρξαν σταδιακές και σχεδιασμένες σε βάθος χρόνου, δεν κατεδαφίζεις κάτι που έχεις για να δημιουργήσεις κάτι που δεν γνωρίζεις και μάλιστα σε περιόδους κρίσης που δεν μπορείς να χρηματοδοτήσεις τις αλλαγές…»

«…Με αφορμή τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης αναπτύσσονται ωστόσο δυο αντίπαλες ρητορικές που είναι κατά την άποψή μας βαθειά λαϊκιστικές και αντιμεταρρυθμιστικές, όσο και αν η πρώτη ομνύει στο όνομα της μεταρρύθμισης. Υποστηρίζει η πρώτη ότι είναι αντιμεταρρύθμιση -ακούσαμε και ύβρις για τη Δημοκρατία- η επανεξέταση κάποιων από τις νομοθετικές ρυθμίσεις του ν. 4009/2011. Είναι αντιμεταρρύθμιση η υποχρέωση του κοινοβουλίου να δημιουργήσει το αναγκαίο νομοθετικό περιβάλλον για τη λειτουργία των ΑΕΙ; Στο πλαίσιο αυτής της ρητορικής ο νόμος 4009 είναι η μεταρρύθμιση και η όποια αμφισβήτηση του συνιστά ιεροσυλία…»

«…Η ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι όποια αλλαγή και αν γίνει στο νόμο 4009/2011 ακόμα και αν είναι πρόταση της συνδικαλιστικής παράταξης που πρόσκειται φιλικά στο ΣΥΡΙΖΑ δεν μεταβάλει τα πράγματα και είναι απορριπτέα. Πιστή στο δόγμα του όσο χειρότερα τόσο το καλύτερο, ο πολιτικός αυτός χώρος αναγγέλλει στο όνομα της ακαδημαϊκής κοινότητας ένα νέο ανένδοτο αγώνα…

«…Για τη ΔΗΜΑΡ δεν πρόκειται για το σύνολο των αλλαγών που θα θέλαμε. Ιεραρχούμε. Έτσι συμβαίνει στις Δημοκρατίες. Στόχος μας είναι να μην κυριαρχήσει η αντίδραση, να λειτουργήσουν τα πανεπιστήμια, να εφαρμόσουν τους νόμους και να εξελιχθούν… Εμείς στο μέτρο του εφικτού και όσο μας επιτρέπουν οι δυνάμεις μας, θα παραμείνουμε εγγύηση της ομαλότητας στα πανεπιστήμια και θα προσπαθήσουμε να λειτουργήσουμε συναινετικά…»

Θέμα επικαιρότητας:
Παιδεία

Σύνολο: 264 Κείμενα

Πρόσφατα κείμενα

Ημερολόγιο κειμένων

Θέματα επικαιρότητας

Αρθρογράφοι