Τα σπασμένα πληρώνουν οι μικρομεσαίοι

Νίκος Σπιτσέρης, Δημοσιευμένο: 2010-09-21

Η άρνηση των ιδιοκτητών φορτηγών, που βγαίνουν συχνά-πυκνά στα μέσα ενημέρωσης να αποδεχθούν την αναγκαιότητα λήψης ειδικών μέτρων για όσους αγόρασαν άδεια φορτηγού την τελευταία δεκαετία είναι και άδικη και παράλογη και εκβιαστική. Την ίδια στιγμή, που αρνούνται κάθε συζήτηση προτάσσοντας το αρραγές της ενότητας του κλάδου με στόμφο αγωνιστικό ξέρουν καλά ότι σφάλλουν. Γνωρίζουν ότι υπάρχουν πολλοί στις τάξεις τους που πήραν τις άδειες φορτηγού δημόσιας χρήσης τη δεκαετία του ’70 με ένα χαρτόσημο και εντελώς αδιαφανείς διαδικασίες ως ευνοούμενοι του καθεστώτος.

Νίκο Λεγάκη στηρίζει για τον δήμο Πειραιά η Δημοκρατική Αριστερά

Δημοσιευμένο: 2010-09-21

Η Γενική Συνέλευση της Δημοκρατικής Αριστεράς στον Πειραιά, αποφάσισε, κατά πλειοψηφία, να υποστηρίξει την ανεξάρτητη υποψηφιότητα του γιατρού κ. Ν. Λεγάκη, για την θέση του δημάρχου Πειραιά.

Περί μεταφορών, κλειστών επαγγελμάτων και στρεβλώσεων

√ Μια χαρακτηριστική ιστορία στην διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Νότης Ανανιάδης, Portnet.gr, Δημοσιευμένο: 2010-09-21

notis

Υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση για τα λεγόμενα κλειστά επαγγέλματα. Εφ’ όσον είναι όντως «κλειστά» δεν μπορεί σοβαρά κανείς να υποστηρίξει ότι το άνοιγμά τους θα ευνοήσει τον ανταγωνισμό και θα ρίξει τις τιμές στις μεταφορές.

Με τον καταχρεωμένο ΟΣΕ να βρίσκεται λίγο πριν το λουκέτο και τις απεργίες των εργαζομένων να τον σπρώχνουν πιο γρήγορα στην τελική λύση, αλλά και με την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών, οι συνδυασμένες μεταφορές παραλύουν. Χιλιάδες containers στοιβάζονται στα λιμάνια, χωρίς να μπορούν να μεταφερθούν στον τελικό τους προορισμό, ενώ από την άλλη πλευρά και χιλιάδες πολίτες αυτής της χώρας, βλέπουν να περιορίζεται το εύρος των επιλογών τους για την μετακίνηση μεταξύ κεντρικών πόλεων της χώρας.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Η πολιτική του πελατειακού κράτους, με τα αδικαιολογήτως κλειστά επαγγέλματα, πρέπει να πάρει τέλος

Δημοσιευμένο: 2010-09-21

Η πολιτική του πελατειακού κράτους, με τα αδικαιολογήτως κλειστά επαγγέλματα, πρέπει να πάρει τέλος.

Ζητήσαμε από την κυβέρνηση και τους εκπροσώπους του κλάδου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, με εξαντλητικό διάλογο, να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα, διασφαλίζοντας όσους απέκτησαν άδειες, πρόσφατα, καταβάλλοντας υπέρογκα ποσά.

Για τη Δημοκρατική Αριστερά, η εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και της καθημερινότητας των πολιτών, είναι πρωταρχική.

Πεζός, Ποδηλάτης, Μέσα Συλλογικής Μετακίνησης: η απάντηση στην κρίση της πόλης

H ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ καλεί για μαζική συμμετοχή στην ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ στις 22/09/10 στις 6:00 μμ στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Δημοσιευμένο: 2010-09-21

Η ενίσχυση της συλλογικής μετακίνησης με θετικά μέτρα υποστήριξης των υποδομών, των συνθηκών κίνησής τους, της πυκνότητας των δρομολογίων αποτελούν την ελάχιστη υποστήριξη μιας εναλλακτικής πολιτικής για τις στενάζουσες ελληνικές πόλεις. Η ανάπτυξη δικτύων μέσων σταθερής τροχιάς, ως κορμού για την ανάπτυξη όλου του συστήματος μετακινήσεων, θα αποθαρρύνει την υπερβολική χρήση του ΙΧ, θα μειώσει τις εκπομπές, θα ανακουφίσει το κυκλοφοριακό, θα συμβάλει και στην μείωση της δαπάνης για μετακίνηση σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.

×
×